Presentación de ‘Y el mundu marcha’ de Diego Solís

El vienres 5 d’abril, a les 19:00 hores, na llibrería Casa del Libro de Xixón, va presentase el llibru de poemes Y el mundu marcha de Diego Solís. Invita a la llectura Marta Mori.

A partir del clásicu del cine mudu The Crowd (una película que desmitificó’l «suañu americanu», conocida ente nós col títulu Y el mundo marcha), Diego Solís constrúi un llibru que, ensin arrenunciar al compromisu social, al sentimientu de desarraigu, al amor y al desamor, cuestiona los valores de la so xeneración; aquella que, na so opinión, teniéndolo too pa triunfar, camina pa contra’l fracasu, col éxodu como filu conductor. Los intertítulos de la película de King Vidor son les estayes qu’estructuren el llibru.

Siguidor atentu del Surdimientu (cita a Piñán y a Texón), camuda la característica señaldá d’aquellos buscando perfacer una obra más directa, más urbana y vitalista, mientres que les referencies a la música o el cine ganen pesu: nun son un ecu, son parte del poema mesmu.

Diego Solís (Xixón, 1991) ye graduáu y máster en Lliteratura Española, promotor de «Fame Poétika» y codirector de la revista Formientu. Tien publicáu en castellán Hágase abril (2018) y acaba ganar el premiu Asturies Xoven de Poesía 2018 con Cállanos con esa música.

Otros artículos en esta sección...

Compartir

Sobre el autor

Red de Bibliotecas Públicas del Pdo. de Asturias