Presentación de “Onde’l caos se texe y se destexe” de Xulio Viejo Fernández

Esti miércoles 27 d’abril a les 19:30 hores na Llibrería Trabe (c/Fernando Alonso, 17 Uviéu) presentación del llibru Onde’l caos se texe y se destexe de Xulio Viejo Fernández. Participen Pablo Antón Marín Estrada y Esther Prieto.

Tres de munchos años de silenciu prosísticu -que non de silenciu académicu- torna Xulio Viejo con esta xoya que ye un homenaxe a un padre que baxa de los montes de Quirós a ganar el pan pa los suyos a Ventanielles, onde naz el fíu que nesta novela exemplar y fascinante vuelve de la mano de l’alcordanza del padre a alcontrar los anicios de la so historia, que resulta ser la Historia; la que va del mundu primixeniu y ancestral al de güei.

Xulio Viejo Fernández (Uviéu, 1968) ye doctor en Filoloxía Románica, profesor de la Universidá d’Uviéu y estudiosu de la llingua y la lliteraturaasturianes. Venti son los años que lleva ensin publicar narrativa desque s’editara nel 2001 la guapa y particular Los araxales de la vida, novela na que yá nos introduxera nos paixases de Quirós, Ventanielles y Uviéu, que vienen a ser los paisaxes del ser humanu. Antes d’esta obra yá se presentara como creador orixinal con Na llende del condicional perfeutu (1990) y Les falcatrúes del demoniu (1992). Ye responsable amás, del volume Relatos asturianos medievales del sieglu XII (2003), qu’inclúi siete testos traducíos del llatín. Como poeta foi a ganar el Premiu «Xuan María Acebal» nel añu 1996 con Les etimoloxíes del silenciu.

Otros artículos en esta sección...

Compartir

Sobre el autor

Red de Bibliotecas Públicas del Pdo. de Asturias